lördag 2 oktober 2010

Merde Cassé ikväll!

Ikväll ska jag alltså på Merde Cassé, en DJ-kväll som återkommer lite då och då här i Gävle(och i andra delar av Sverige) där det spelas, som det står: "Indie, Electro, Hip Hop". Jag har aldrig varit på det tidigare men jag har hört så mycket bra om det och jag tror att det här är något som passar mig. Ska dit med Martin, men förhoppningsvis dyker det upp även fler som man känner och att man träffar på nya trevliga människor.

Nu blir det snart ett försök att göra en av de två resterande tentauppgifterna, ge mig ett lycka till!

bild tagen från
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6XQLFKOPkd18Y4oHF2mojsQ4-HGA3cTRuW8gyMrM5zyh41jp55uTSv8qxCshTbcnyjkVaLKb_0D3jREghQVifgX0MKbJmfrtLgb0xirIPKnq5aapWiv3QZgP8OMBT0I3FNTmgTwIHj84L/s400/2a-oktober%5B1%5D.jpg

1 kommentar:

Anonym sa...

Ändrade planer, blir spelkväll hos Erik Malm istället :)