söndag 10 oktober 2010

Bonnaphesten!

Kom idag hem från Skövde, där jag och ett gäng från GRIS(Gävles resande intellektuella studenter) var på den så kallade Bonnaphesten. Bonnaphesten är en årligt återkommande studentfest där folk som går och har gått högskola samlas för att träffas, festa och ha det trevligt.
Var jättekul att lära känna de som jag åkte med! Många av dem känner jag inte sen tidigare så mycket av tiden handlade om att umgås med dem, vilket gjorde helgen fantastisk. Massor av roliga saker skedde under helgen. Gustavmaskerna användes flitigt och festerna var underbara. Även några helt nya ansikten var trevliga att stöta på. Det var tyvärr mindre tråkigt att stöta på nått jäkla as som bara pratade med oss för att påpeka att vi var tråkiga och inte gjorde som han ville. Blä!
Det var på lördagen även tävlingar, som vi kom tvåa på. Men vi fick första pris på fjäskkategorin. Priset bestod dock av cd-singlar med Brolle(woho!), sockerbitar, buljontärningar och kukringar(wtf!).

Var fantastiskt att åka med, så jag tror att jag kommer åka på fler studentresor helt klart.

Inga kommentarer: