onsdag 11 augusti 2010

PAINTBALL!


Har spelat Paintball en gång tidigare i Mora, för kanske två år sen eller så och tyckte det var riktigt roligt. Framförallt var det spännande och intensivt. Dock har jag inget minne av att jag träffade någon mer än en gång eller så, utan jag sprang mest runt och överlevde.


Idag blir det dock paintball igen! Vi kommer vara 12 eller 14 spelare vad jag hört och det är bara människor jag känner så det kommer bli kul. Ska den här gången försöka skjuta mer och träffa fler. Har även hört att Johan Nordin som ska spela med oss är jäkligt bra, så får passa mig för honom! Folk brukar påstå att det är för att han spelat så mycket Halo och Gears of War(haha), så där kanske jag också har en chans nu!

Jag hoppas på en grandios strid!

Bild tagen från ody.ca

Inga kommentarer: