måndag 9 augusti 2010

Jasså, en blogg?

Har länge funderat på att skaffa en sådan här sak kallad blogg. Har visserligen försökt blogga förut på andra bloggsidor, utan gott resultat, men nu ger vi det ett försök till!

Vad är då konceptet på den här bloggen?

Jo! Som bloggen heter: "En blogg om allt(?)". Kommer skriva om vardagligheter som fika, skola, fritid, film, fester, spel och annat som jag helt enkelt känner för att skriva om. Har en blogg på forumet Gameplayer.se(http://gameplayer.se/blogg.php?user_id=8112#main) som framförallt kretsar kring tv-spel och ibland film, men med den här bloggen tänkte jag bredda mitt skrivande lite.

Så jag hoppas själv på att den här bloggen kommer bli uppdaterad av mig själv kontinuerligt, och att jag kanske får en läsare eller två.

1 kommentar:

Bea sa...

Jag kommer att bli din trognaste läsare ;)