lördag 19 februari 2011

Pirates of the Carribean-Marathon

Senast jag gjorde något liknande på bloggen var tidigt i dess liv, då med ett Mad Max-Marathon. Blev sugen på att skriva om nån mer trilogi/serie och bad om tips på Facebook och ett förslag var just Pirates of the Carribean, vilket jag tyckte lät som ett intressant analysämne.
Det är även ganska aktuellt eftersom Pirates of the Carribean: On Stranger Tides har premiär i Maj här i Sverige.
Kommer skriva om varje film var för sig och recensera/analysera, eller vad som sker får jag se under tiden jag ser på filmerna och skriver. Får se när första dyker upp här på bloggen och får också se hur hur långt mellanrum det blir mellan varje film.

Hoppas ni ser fram emot detta! AARRH!

3 kommentarer:

Tush sa...

Jag ser verkligen fram emot maj och att få se den nya filmen och bli av med all snö :)

Calle Krantz sa...

Kom igen nu då Anders - vi väntar ju! :D

Kvalsternackan sa...

Haha får se när jag får tid att se första filmen! Känner att jag vill se om den för att kunna skriva om den! Men det kommer, det kommer!